čtvrtek 12. listopadu 2015

Uz se kóńczy 3. miesiónc

Czau!
Dlogo zech tu nic nie pisala, boch nimiala czasu a bylach choro. Na Halloweenie zech cosi chytla a deli zech se tropila na antybiotykach. U doktora to bylo ciekawe, zbadol mnie, dol mi lyki, wlasciwie ani nie wiym, co mi bylo a ani se nie zapisali moje miano. W Chile to moc nie rzeszom, a tak zech szurowala do szkoly aji z antybiotykami. Przez wikend zech byla sama doma, boch byla w lozku a rodzinka se jechala do Santiaga.
Jak zech byla choro, dostalach aji obiod do łóżka :)

Pies
Niedowno nom uciyk pies, eszcze po tydniu go wolali z chalpy a sprawdzali bliski chalpy, czy tam nima. Celkem dziwne, nie umiym se przedstawic, gdo by go ukrod, gdyby byl aspon rasowy a nejprawdopodobni Dakota uz je dooosc daleko. Tak w sobote jak byli w Santiagu, tak Isi kupili nowego - Yorkshir. Je to czorny maly smrod, kiery siko po calej chalpie. Segra go piyrwsze nazwala Laki, ale naszczynsci to zmiynila a Tobi je kapke lepsze. Wszyscy som z niego cali prycz a chudoka psa fort puczom, z takom za chwile zapomni chodzic. Na polu eszcze nie byl a pochybujym, ze se tam kiedy podziwo. To je przeca pies do srodka a Loki by go zezrala..

 Sprawdziany
Potym zech se uczyla a robila sprawdziany do gimnazjum. Uz mom pore ocen a na skypu se to robi dobrze, taki pytani przed kamerom(tablicom). Je troche nieprzijymne, jak mi wypadnie internet, podczas pytanio, ale to mogym zachronic datami a mobilym. Dalszy sprawdzian mom za dwa tydnie z karboksylowych pochodnych weglowodorow.

Paczka
Prziszel mi suprowy balik z naszymi czeskimi wiecami aji moji osobnimi. Trzeba maka na pieczyni chleba, herbaty, krowki :) ciasteczka na swiynta a oplatki - chcym ich nauczyc nasz zwyczaj, bo se mi moc podobo - betlemek ze slonego ciasta a dalsze..

Cało kiśnia prziszła!!
Super wycieczka
Teraz w piatek jadym z Rotary do Patagonii! Na tydziyn ze studentami bydymy zwiedzac poludnie, Argentyne, parki narodowe a je naplabowane odwiedzic pingwiny w wolnej przyrodzie aji ty znome lodowce. Polecymy samolotym w mocy, a tam bydymy jezdzic busym. Na caly tydziyn momy pozwolony yny maly kufer a to momy miec cueple oblyczka, pohorki a tak. Ciekawe jak to zbalym.. aji z fociakym.
Potym nie jadymy do domu, ale momy Rotary meeting we Viña del Mar. Muszym zrobic prezentacje w hiszpanskim a inboundow nalakac na naszom Czeskóm republike. Uwidzym jak se mi to podarzi, móm na to czas yny dzisio po szkole a to se muszym aji zbalic na calych 10 dni, bo jutro jadym z mamóm a jejóm szkolóm na wycieczke do Santiaga (Muzeum techniki).

Dalsze info
Tak to je powod czymu zech, tak dlogo nic nie pisala, bo mnie to nie bawi. A nie wiym czy se mi podarzi cosi pisac w Patagonii, tak czakejcie przispiewki az za dwa tydnie, bo se wracom 22.11., ale potym bydym dospowac, trzidzic fotki a uczyc se na sprawdzian!

Nawsztiewa
Wczora my mieli dóma wujków. Pierwotnie mi mama oznajmila, ze zaprosila 7 ludzi a ze mom uwarzic czeski jedzyni. Tak zech pieknie wyjasnila, ze teraz na rychlo nic warzic nie bydym, ze se to piyrwsze chcym wyskuszac, bo tu som insze ingrediencie, nikiere wiecy tu wubec nie som. Tez zech mowila ze chcym uwarzic, ale jak bydym przigotowano, bo tu tom kuchyn fakt nimom rada. Roz zech piykla a bylo to ganc insze, jak zech warzia zupe tez byla inszo a nie szmakowala mi, slimoczki nie byly slimoczki. Po prostu to tu nie idzie uwarzic, tak jak dóma. Roz zech skuszala cosi a cale se to zniszczylo starom ingrediencom, w kuchymi mi tego kupa chybi, tak se na to chcym kapke wiyncy zwyknyc. Host mama nie rada warzi a to nima dlo mnie powod, abych warzila za niom. Dycki se ji starom pumogac, je smutne ze moc nie wiy, co se na co pouzywo. W nejblizszym czasie, ale chcym upiyc dómowy chlyb ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat