pondělí 29. února 2016

Kóniec wakacji

Na kóniec w piatek żech nie odjechala do Viñi, eszcze żech musiala wyzwednyć wiecy na ColorRun a mialach w planu jednóm akcje. Asi o 15 my wyjechali z dómu, zawiyźli mnie do Beatriz (moja Rotex madrina), wyzwedli tate Eduarda a jechali do Viñi. Jo se w klidu przewezla wiecy, poznalach gosci z Ekvadoru a szla do centra na poczte. W sobote żech poobiadwały u wijka José a jechałach w klidu busym do Vini. Byłach tam wieczór a eszcze my pozwali bywałego rotariana na wieczerze Alfredo. Tak my razym spyndzili wieczór a dalszy dziyń jo miała na planie Color Run!
Spotkałach tam Beatriz, jejigo brache a segre a Hectora, to była grupka z kieróm żech była, inacz żech tam spotkała też strasznie moc wymiennych studentów. Cały dziyń my se porządnie użyli. Była to akcja za kieróm se płaci wstymp a na etapie 5km sóm 4 miejsca z kolorami, kaj po siebie ciepymy proszek. Zrobili mi z tego tak troche bitwe a potym eszcze była akcja pod scenóm, ale skóńczyło to wczas. Tak my szli na dół ku brzegu chytać micro. Użylimy se wspólny czas a zaś żech musiała na apartamento. Zbabrano jak nuśka, żech szła sama przez całóm Renace, nikierzi yny kryncili głowóm, nikierzi se pytali co se mi stało.. Tóż żech se kónecznie umyła a po obiedzie my odwiózły Eduarda a szły my do sklepów. Kónecznie żech naszła bóty na wiesieli, tak żech była cało zadowolóno a wieczór my tam eszcze zustały z Antonióm a zaszłymy se do kina. Isi uż nie chciała a Mama jóm musiała wachować na bycie. Zaszłymy na Deadpoola po angielsku z hiszpańskimi titulkami. Było to super.
Dalszy dziyń, tj. w poniedziałek, my ukecały Mame a jechałymy do Concónu na duny, tam żech kónecznie wyskuszała sandboarding (taki surfowani na piosku). Było super po połedniu, bo tamztela my jechały zaś przimo na apartament, żech jechała do centra a poskuszać troche micra, abych se przigotowała na Tatików a uż to miała kapke zmapowane.
We wtorek my zaś nie wiedziały, co ze sobóm, a tak na kóniec do Valpa (bo insze wiecy były pozawiyrane calle Valparaíso). Tak my se to namirziły na sensory we Valpu, oczywiście żech to tam znała lepi niż one a było to zawrzite.. :D Byłach w kontaktu z ciocióm Pati, kiero miyszko w Renace a tak my szły wieczór na wspólnóm wieczerze z jejim synym a jego przyjaciółkóm. W pizzerce my se dali pizze Praga! :) Potym na fale a ferie a wezli mnie aji na użasnóm wycieczke z wyhlidkami we Valparaísu, ale nocnóm. To było bómbowe a strasznie se mi podobało.. Na kóniec mnie zawiyźli ku naszymu apartamentu a tak żech spyndziła fajny dziyń ze super ludziami.
Dalszych pore dni my dogrómady nic nie robiły a tak jaksi se poflakowały, w pióntek my se obudziły, zbaliły a jechały do Quintera na "obiod" (kiery był kole 16). Była jaki to przekwapko zaś nuda, jak zawsze na tym miejscu. Z Antonióm my zaszły na plaże Papagayos, a tam my se zagrały karty. W tym mi Pati wołała, że musi do Vini, tak żech mowiła że za 8 minut my tam sóm (boch wiedziała, że inaczy se z tam tela yny tak nie dostanymy) :D, ale odpowiedziała, że ni że mómy poczkać a óna to weźnie na otaczke. Jak mi wołali uż po 3, tak żech raczy zaszła na cabanas se podziwać, co se dzieje. Nic a nigdo tam nie był (że mnie to wubec przekwapiło), tak żech wezła Antonie do centra a zaszły ma zjeść empanade, potym przez rynek a ferie, pooglóndać czy by se mi nie godziło co na wiesieli.. Naszczynści mi uż wołali, że ja przijechali a mómy prziść, że jadymy. Tak my jechali w nocy do dómu w Los Andes. Uż żech se strasznie cieszyła, boch miała pore powinności a potrzbowałch kompa. W tym mi ale zawołały kuzynki, czy bych nie chciała na wikend do nich, że sóm same dóma. Tak mnie Pati ciepła do nich a przedłóżyłach se wycieczke. Akurat był Festiwal ve Vini del Mar a to oglóndała cało Ameryka. Tak my se dziwały na telewize a potym my szły spać.
Dalszy dziyń był laczes, ziściłach że oni też nic nie robióm cały dziyń. Zaszłymy do bazenu, tam my se dały pore zawodów a pogupły z psami, zagrałymy se karty. Cosi my pojedli, bo potym przijechoł aji Carlo a puźni na x-boxie, wieczór zaś Festival w telewizie. Kole 23 przijechali koledzy od Caren a tak my se wspólnie bawili a potym my jechali na "Kamikaze". Było superowo...
Dalszy dziyń uż była chałpa pełno ludzi, bo była dalszo akcja, jo se przeorganizowała plany, boch nie ścigała zajechać do dómu. Z kuzynami a ciociami my jechali na "Fiesta de la cerveza", tak my naskokali do auta, bo mnie wyzwedli a uż żech była zaś z inszóm rodzinkóm. Było super poskuszali cosik a był aji koncert, tak zaś cosi normalniejszego. Wieczór mnie kuzynka ciepła do dómu, ale jaksi żech se zapómniała wiecy w aucie. Rano mi to prziwiyźli, tak żech miała szczynści (to uż był poniedziałek). ;)
We wtorek był piyrwszy dziyń szkoły, tak żech se eszcze kapke spoczła...

Žádné komentáře:

Okomentovat