úterý 23. února 2016

Wiecy se toczom rychlo

Mooc rychlo. Jo nie scigom pisac, bo teraz fort kajsi lotom albo zalatwiom naszom wycieczke w marcu, ku tymu se mi to czynsto komplikuje, jak mi pomiynion plany, bo tu zech je kupa zawislo na inszych. Jaksi to zwladom az na tyn blog.. Uz mom yny 3,5 miesiyncy, tak se raczy wykichom na blog niz przemarnic okazje, to se mi zdo logiczne. Niestety tez mom coroz to miyni fotek, czynsto robiym cosi, co mnie bawi, ale nie idzie przi tym focic, no tak peszek, ale bydym miec fajne zazytki, kiere Wóm rada poopowiadóm ;)

Festival de la chaya
Chaya se tu nazywajóm papiórki, taki kulate kolorowe jak z dierowaczki. Taki festiwal je w skoro kazdym miescie, my to mieli w Los Andes 8.-13.2. Na rynku se rozlozom stanki dookola, postawi se scena a w nocy je dycki 1-2 artyści. Jo szla na chaye we środe a mialach se starać o Isi a Antonie, na scenie byl akurat jaksi argentynski spiywok a tyn styl mi dosc nie odpowiadol. Z dziolchami my to pore razy obeszly, naszlach pore znomych, potym aji naszom grupke inboundów, ale stejnak żech musiala byc z malymi. Przebiagolo to tam tak, ze dorosli se uzywajom koncert a dziecka goniom miyndzy stankami, ciepióm po sobie papiórkami a strzikajóm sprejym. Myslym ze by to mogla byc aji sranda, ale tam se mi to moc nie podobalo a glownie po cudzych nic nie bydym ciepać. Roz mi w palili takóm silom ty papiórki do twarzy żech ich miala na bulwie oka, toch byla rada, że to dopadlo dobrze a nic se mi nie stalo, bo to dosc bolalo. W nocy żech napisala rodzicóm a zaś po nas przijechali. Tako byla moja chaya. Dalszy dziyń żech nie szla a to mi tego bylo moc luto, bo grali Los Tres a Ci sóm fakt fajni.. W pióntek mnie nie puścili, boch nimiala z kim iść, to żech fakt cale popoledni pisala wszystkim możnym. Grali Los Tetas, tak to mi bylo strasznie luto, boch do tego dala wszystko..
http://www.gobernacionlosandes.gov.cl/noticias/mas-de-25-mil-personas-participaron-en-la-trilla-a-yegua-suelta-de-calle-larga/

Despedida de soltera de Loren
W sobote żech nie szla na rynek, bo my mieli w rodzinie ważnóm akcje a mianowicie "rozlučke ze svobodom"! Syncy to mieli w pióntek w Santiagu, tak tam jechol aji mój host tata. My to mialy w sobote w Los Andes. Tu to je tak jaksi fest rodzinne, byla aji babcia a wszystki ciocie zodno koleżanka nie byla, jie wiym czy nie byly pozwane albo yny nie prziszly. Zaś calo rodzinka my siedli do auta, wyzwedlimy babcie a jechali do cioci Lili, kaj se to mialo dzioć. Isi z tatóm jechali na rynek na chaye. My tam byly kole 21:30 a bylymy piyrwsze. No asi to nie bydym rozpisować aż na to, że piyrwsze byly gry, potym "bebeto" a na kóniec my tańcowaly aż do rana (z karaoke). Z babcióm my szly spac kole 4:30 a dalszy dziyn to bylo 2h od zprawy idymy do czasu, co fakt prziszli.

Papudo
Wujkowie mnie zaprosili na wakacje z nimi a z kuzynami, tak w niedziele po rozluczce, jak my se pozbiyrali, tak mnie odwiyzli do wujków a czakala na nas przygoda. Jechalimy dwoma autami (1-Carlo,Carola,Mauricio y Tata. 2-tio Julio, tia Marisol, Caren y jo). Na wieczór my tam byli, zjedlimy po empanadzie a wieczór my szli na ferie internacional, kaj byly wszelijaki wiecy z różnych państw, aji koncert tam byl. Spotkalach tam Ann-Sophie z La Liguy, potym my przi oceanie narazili na Daniela z Cabilda, troche puzni mi wolala Leonie, ze kaj zech je.. Tak żech to miala dosc spestrzone.
W poniedzialek my tak jaksi postowali a pumalu se robil obiod, przijechali dalszi kuzyni (wiyncy wzdaloni odymnie). Sóm to dziecka od Śp. Siostry wujka Julia, sóm 3: Rene, Maria a Franciska, kiero mo malucha David (21miesiyncy). Po obiedzie my szli na plaże, kaj my se zaś wszyscy zeszli. Jaksi se nóm zaciónglo a byla zima, wszyscy ludzie zmizli a my na zagrzoci zaczli grać gre. Mielimy calom plaże yny dlo nas, ludzie se na nas dziwali a my biegali po plaży a nagrowali se balónym w dwóch grupach. Byla to sranda, ale nigdo mi to nie wyjaśnil, tak żech byla piyrwsze 2 kola zmateno :D. Bylo to super, aji jak se wszyscy zapojili a wszystko ze wszystkim.. Potym my szli do naszego dómku, pojedlimy wieczerze, zagralimy jaksi gry a w nocy my szli na przechadzke. No wlasciwie my szli grac taca-taca.. Fotbalek, bylach z wujkym "Tatóm" a wszystko my totalnie przegrali :D !! Jak my se wrócili, tak my eszcze grali gre z malowaniym. W nocy żech miala swój stan a nafukowacóm madraczke, ale raczy żech to wzióna do obywaku.
We wtorek rano mnie obudzili, ale z tym uż se rachowalo, ze bydym miyndzy piyrwszymi. Dzisio mnie wujki wyciongli se przebiegnyc rano z nimi. Dalimy truchcika na koniec plaży do taki pieknej zatoki, tam byla medytacja a zpatki my se przeszli po scieżce a opowiadali o wszystkim możnym. Rutynnie obiod, posprzatac a tyn dziyń my grali kupe karty. Troche żech ich rozmiótla, haha, potym my szli na plaże, kaj my byli do wieczora. Po ceście se stala, ale tako dziwno rzecz, boch spotkala takigo typka z kierym my se znali, ale nie znali a ani jedyn z nas se nie byl jisty, a tak my se yny minyli. Zaś to same wieczerza, jaksi gry a szlimy na przechadzke. Tym razym zaś na taca-taca, ale nakupili dziobadla a wrocilimy se o kupe wczasi do dómku a grali gry wspólnie.
We środe mnie zaś obudzili, ale poleżalach deli. Chcialach cosi pofocić, a tak że se idym przynść, Carolina chciala iść zymnóm, tak my szli aji z Maurym. Obeszlimy tego kupe piyrwsze wielkóm plaże, ferie, malóm plaże, Swiyntóm Marie, port a potym rynek a uż nas zganiali na obiod, no wlaściwie poobiadwali bez nas! Popoledniu my zaś szli na plaże w tyn dziyń, jo se odlónczyla a szlach se spotkać z Leonie. Czakala mnie na wielki plaży, tak my kapke poguply a jo se zapómniala ściepać godzinki :(. Potym my dostaly glód, szlymy do jeji restauracji odlożyć wiecy, a poty na empanade na plaże. Tam my spotkaly wujków a kuzynostwo! Tak my ku nim siedly, tak zaś wszyscy mieli szmak na empanade, zagralimy karty a szli do dómu przigotować completos. Potym my grali "scrable" a "malowani" a doszlimy ku tymu, że se bydymy dziwać na reality a nie pudymy prycz, też my wszyscy szli spać troche rychli..
We czwortek żech stanyla a troche ospalo, żech szla z wujkami "biegać", poprowdzie żech akurat szla nafocić tóm pieknóm czynść plaży. Oni biegli, a jo wyszla troche rychli a rychlym krokym ze zastawkami żech tam byla skoro na stejno. Z ciocióm my se wykómpaly a szli my z Carlitym zpatki. Dóma uż skoro czakol obiod, ale nie bylo to taki rychle. Z Carlym my grali karty a wygralach wszystko aż na ostatnióm runde, co byla czysto postupka. Tyn pierón miol moji dwa krziżowe asa, tak żech byla nagrano, bo mi chybialo yny to. Po obiedzie my se pozbiyrali, popakowali a nakoniec nas wujki odwiozly do La Liguy. Z kuzynami Rene, Mari a Fran my jechali micrym do LA, tam mnie czakala mama z Antoniom. A oznajmily mi: Jutro jadymy do Viñi..

Žádné komentáře:

Okomentovat