úterý 1. března 2016

A zase zpátky

V úterý byl velký den, ve většině škol začínala po letních prázdninách výuka. Tak jsme i my na ICH museli zase obléknout uniformy. První den ve škole byl velmi slavnostní a my jako poslední ročník, 4°medio C, jsme se promenádovali v řadách po školním nádvoří. Po asi 2-hodinovém proslovu jsme se rozešli do tříd, kde byl motivační a uvítací proslov našeho třídního učitele Harryho. Hlavním tématem bylo PSU, což je celostátní bodování a hlavně závěrečná zkouška. Celou dobu strávenou ve škole sbírají body, podle kterých se dostanou nebo nedostanou na danou univerzitu a to je to bájné PSU. ;) Je pravda, že to je dost podstatné. Po hezkém setkání a uvítání po prázdninách jsme se zase rozešli do svých domovů.
Další den jsme už jeli podle rozvrhu a poznávali nové profesory a taky vyučovací plán. Naštěstí první týden nám odpadly odpolední hodiny, a tak jsme byli doma celkem brzy. Taky jsme měli ve třídě nového kamaráda, který přijel z města Concepción z jihu. Dvě holky od nás přestoupily do jiných ročníku a k nám se připojila belgičanka B (Beréngère). To jsou asi všechny novinky. Jelikož se už blížila svatba mého bratrance a sestřenka mi řekla, že v šatech které mám připravené nemůžu jít, tak jsem ve čtvrtek jela do Santiaga, hledat něco jiného. Byla jsem tam sama, ale už se tam vyznám a navíc jsem měla na telefonu sestřenku Carolinu a bratrance Guseppe. Přešla jsem celý obchoďák Costanera a nic, pa k jsem šla hledat jinam až mě zachránila sestřenka Pierra, která to zná jako své boty. Asi v sedmém krámku jsme je našly, doladit doplňky a hotovo! Ještě jsem skočila k ní na byt, abych počkala až Carolina skončí v práci, protože jsem měla přespat u ní a Karen. Na konec jsem zašla za ní do práce, pak jsme se stavily ještě pokecat a pěšky jsme šly na byt. Večer jsme měly návštěvu, a tak nechyběla pizza a sushi. Šly jsme celkem brzy spát, protože další den byla svatba. V pátek jsme se probudily, poobědvaly čínu, a pak přijela teta Marisol a strýček Julio. Všichni jsme se připravili a taxíkem dojeli na oslavu.
Svatba byla opravdu velkolepá a překrásná. Ženil se bratranec Felippe (syn tety Lily) s nevěstou Loren! Pro mě to bylo jako z amerického filmu. Obřad byl krátký a místo nádherné.. Na hostině jedna hlavní tabule a asi 28 kulatých stolů, já jsem alespoň seděla s kamarádkou ze třídy Javi. Celkem fajn jsme se bavili, byl nějaký program kamarádů, taky foto-budka pro kroniku svatby a samozřejmě super party. Moji host rodiče odjeli do Los Andes už dříve, ale já jsem přespala u Daniely a tety Pati. Bylo to pro mne něco úžasného a moc jsem si to užila.

V sobotu jsem se zastavila k sestřenkám pro své věci, a pak rychle na druhou stranu Santiaga (pěšky) do bytu Pierry. Tam byla celá rodina, rychlá sprcha a už jsme šli s Renzem a Peppem  na koncert, ale ještě jsme to vza li přes obchoďák. :D Z koncertu se nakonec vyvinula feministická akce, ale muzika to byla zajímavá... Trochu jsme pojezdili micrama po Santiagu, pro mne zase něco nového, ten den byl prostě super... Když se nám nelíbila zpěvačka, tak jsme si zajeli koupit lístky na bus do Los Andes, a když jsme se vrátili už tam byl Cristobal... "Pasamo la raja. Fue un placer!" Pak pro věci do bytu a rychlým krokem na autobus. Chytli jsme ho u výjezdu, ale chytli! :D A tak jsem se vrátila v sobotu o půlnoci domů..
V neděli jsem se trochu zorganizovala a sledovala let IB6683... A už v pondělí ráno jsme si to s host taťkou pádili do Santiaga na letiště... :)

Žádné komentáře:

Okomentovat