čtvrtek 31. března 2016

Leci to rychło

Tematym żech sice chciała naznaczyć, że tyn ostatni miesiónc - marzec - mi zlecioł prędkością światła, ale prowda je, że se też ta wymiana sunie ku kóńcu a jo uż tu je niewiarygodnych 7,5 miesiyncy. Też żech zaczła być wygodniejszo, a tak zamiast pisać bydzie ostatni artykuł w przedstawiyniu widea ;) Je to dlo mnie o kupa łatwiejsze, aż na to nagrowani :D Tak mi eszcze pod kóniec trzymejcie kciuki a snad wszystko. A... ku tymu pieczyniu, co je we wideu spomniane, wszystkim to moc szmakowało a wydarziło se to. :) Z tatami żech se tu też miała super a teraz na mnie czakajóm super wikendy, tak snad mi plany wyndóm. Piyrwsze mnie czako Mendoza (Argentyna), potym Fantasylandia (park zabaw w Santiagu), puźni rodeo a na kóniec snad planetarium :). W maju by miała być ostatnio Rotary wycieczka, hned potym Rotex weekend a w czerwcu konferencja.



WLOG
Eszcze tu je jedna wiec, poczatkym kwietnia zech zmienila rodzine. Chciała żech poznać, jak to funguje kaj indzi a wymienni studenci co sa w swiecie se tez ozywali, ze se blizy koniec a mienia rodzine, tak zech to sprobówała a wyszlo to! Tak zobaczymy jaki to bedzie, ale wszystko leci aż moc rychło.NIE ZAPÓMNICIE, ŻE SE MI ZMIYNIŁA ADRESA!

Žádné komentáře:

Okomentovat