pátek 23. října 2015

Uż mi cosi prziszlo

Listy..
panorama mojigo pokoju


Piyrwszo paczka prziszla po miesioncu a byla poslano doporuczenie. Oczywiscie nie chybialo kupa fotek, eszcze wiyncy wspolnych. W liscie slowa, kiere mnie podziyrżaly..
5.10. prziszel dalszy list. Od kolezanek, pelno listów, obrazków, "nowinek" co se tam dzieje. Potym dlogo nic a wczora mi prziszly dalsze. Paczka a list. Paczka przepelniono super fotkami a dalszo kopetka. W ni fotki, list a dalszo koperta. Koperta co byla na rozlonczyni w Czeski republice, ale strasznie mnie tu powzbudzila. A tyn list od kolezanki, no sice w liscie doufala w sluszki, ale uz downo zech wiedziala, że autoszkole zrobila.
Pokojik mom zawalony fotkami swojich kolegow, rodziny a wszystkich kochanych, co mi poslali fotki. Listy pelne podpory, pytan a wiary ze se to udo. Nima nic lepszego niż mieć cosi w rynce a wiedzieć że se gdosi z tym dol prace, aby mi zrobil radosc albo yny podziyrzol w ciynzkich chwilach.
Mój adres je:
Avenida Alessandri 1855, parcela 8
San Esteban
Los Andes
Chile
Klidnie mu uż możecie pumalu pisać na świynta, niż to dóndzie, to też bydzie sranda. Uż se cieszym, jak se od was cosi przeczytóm a aspóń ziszczym, gdo czyto mój blog, bo ty komentarze moc nie fungujóm. Typujym, że to czytajóm mlodzi "Old school-owcy", tak czakóm listy!! Glownie se nie bójcie mi napisać!






W Los Andes to było uż 9., ale mi to prziszło aż 20!!




Žádné komentáře:

Okomentovat