úterý 15. září 2015

Ostatni miesionc

La fiesta de la Chilenidad
W sobote żech miała we szkole wielkóm akcje. Cale podworko szkolne bylo pelne stankow z typicznym jedzyniym a piciym. Scena kaj se fórt cosi dziolo, tancowalo se, spiywalo, caly czas grala strasznie glosno muzyka a byl aji przeglond wszystkigo moznego glownie tancow. Prziszlach tam o 15:00 totalnie glodno, tak to byl dlo mnie maly raj. Caly dziyn zech byla z kolegami z klasy a ze szkoly. Z Felippe, Paulom, Franciskom, Kevinym, Feñom, Nicolasym, Pirinom, Nati, Isom a inszymi. Byl konkurs miyndzy klasami a rodzicami o nejlepszy program! Naszo klasa to miala nejlepsze, ale nie wygralimy niestety, ichoc my mieli calom orkiestre, chor, solistow a pelno tancerzy. Potym bylo wygloszyni a pumalu se to rozchodzalo a zawiyralo. Mama po mnie miala przijechac az jak se skonczom uroczystosti u nich we szkole, tak zech dloogo czakala.
La fiesta de Sofia
Tyn som dziyn zech szla na akcje do Sofii Galdames, bo w poniedzialek odlotala do Czeski Republiki na rok. Mo super dom a wszystko, ale akcja fakt nic moc, gorszom zech nie zazyla, wszyscy se nudzili, tak potym syncy grali pake.
Miesionc w CHILE
15.8. zech tu przileciala a calkym rychlo mi to zlecialo. Hiszpanski se fort uczym, je to kupa slowek, ale czas przeszly uz chytom. W rodzinie mowiymy po hiszpansku a jak nie rozumiym, tak mi to wyjasniajom albo rzeknom po angielsku jesli wiom - tata a mama. Koledzy mi to nie ulatwiajom, bo mowiom po angielsku, tak je super jak gdosi nie umi a jo se aspon wiyncy nauczym. Do szkoly chodzym normalnie, ale nie piszym notmalne sprawdziany. Mom super klase a z nauczycielami tu je fakt sranda. Je to tu insze, ale podobo se mi to. W domu se mom tez dobrze, ale nasze rodzinne gniazdko w Hawiyrzowie to nie zastapi ani na 30%. Uz se nimogym doczkac jak mi przidom listy, je to komplikowane, bo poczta je w schrance do calej ulicy a tatowie nimajom klucz. W kazdym wypadku to bydym miec w calym pokojiku porozwieszane :3
Strasznie moc se tu jy a dosc niezdrowo. Chcym se wiyncy ruszac, ale rodzina mi nie pumogo, co se nie domowiym to nimom. Jako oni obiecujom, ale zapomnom, tak tak.
Skypujym, tak nie wszystko piszym na blog. Cieszy mnie dycki, jak se gdosi ozwie. Tak starczy se domowic ;).
We szkole mom czynsto prezentacje, tak cwiczym jynzyki aji spominom.. Chcym moc podziynkowac tym co mi poslali widea, som scie kochani! <3
Cieszym se na to, co mnie czako a snad to rychlo zbiegnie, tak jak tyn miesionsc.
Pozdrowiom WSZYSTKICH
- Rodzine, kolegow, szkole, zespol, harcerzy a wszystkich czytelnikow a fanow - z kraju dalekigo a napewno wartego zwiedzynio.
Specjalne pozdrowiynia z życzyniami urodzinowymi posylom do Stanislowic :*
P.S.: Bydym moc rada, jak mi niechocie wskazy w komentarzach.. :)

Žádné komentáře:

Okomentovat