úterý 18. srpna 2015

Piyrwszy dziyń szkoły... 18.8.

Rano mnie Tata obudził, pośniodali my wszyscy razym. Oblykli uniformy, właściwie to żech szła zrowna w teplakowce, ale to je też czynść uniformy! :D W bondach nawleczoni my po ćmi naskokali do aut a jechali do szkoły. Brama od dómu, brama od ulicy, sóm my na głównej, ale chwile czakómy, bo je strasznie wielki prowoz. Smykym my se zarzadzili a jadymy w połówce cesty zaczyno kolona, tak se asi ostatni km ku szkoke odstajymy w korku. Ciynżko se hledo miejsce na parkowani, ale kajsi my to wcisli :). je to wielki budynek a studenci se schodzóm z każdej stróny. Od tych nejmiynszych, bo szkoła im zaczyno w 5 rokach aż po tyn mój rocznik, bo kóńczóm w 18. Wchodzómy do środka z kamsi se zaś witóm, cosi do mnie mówiom, ale eszcze fórt kapke spiym. Zadzwóniło, bracha odeszeł, Mama też a jo szła z jaksim profakym, kiery cosi na mnie skuszoł po hiszpańsku. Weszli my kajsi, pełno puharów, sóm my na polu, idymy po schodach, same zataczki, wubec nie ścigóm pojmować, przeszli my kole klasy, pełno studentów se na mnie dziwo na korytarzu, bo idóm po dzwónku. Konecznie se tyn principal zastawił, ahh to asi bydzie moja klasa, weszeł tam, nakukłach, supeer asi bydym z Bérengére [Berążé] z Belgii, zaroz my se radośnie zaczły witać. Smoła. 

Kludzi mnie spatki do poprzedni klasy, wciągo mnie do środka a cosi mówi po hiszpańsku. Hned co to dorzyk se pojawił w klasie hromadny rzew a wszyscy klaskali, ewidentnie mnie witala a byli radzi. Zaroz mi urczili miejsce, siedzym w piyrwszej ławce :( a zaroz przi dwiyrzach, puźni żech zisciła, że to wyhra moc nima, bo tam je nejwiynkszo kosa!! Odchodzo a niechuje mnie na pospas losu.
Po chwilce je kole mnie grupka studentów, jako piyrwszy mnie otestowoł cabezon :D
obstołach, ale w klasie była bourzliwo reakcja.. Prziszeł profe a zaczło se, ale tyn dziyń był specjalny.. Wszyscy mi to mówili ale jaksi żech to nie pojmowała. Dziołchy z klasy mmi pumogły kupić pici w bufecie, celkem lewne liter wody mnie stoł liter pesos (1000CLP)  :D Na dalszej lekcji szli wszyscy na completos a dzus do bufetu. Completo je taki obrzi parek w rohliku ze wszystkim- keczup, horzczica, majoneza, palta-rozdrcone avokado(bez chynci)! Potym se szło do klasy nic se nie  robiło yny kecało. 

Na dalszej lekcji my wszyscy szli prycz, po ceście żech se dowiedziała, że idymy do szkoły kaj sóm dzieci z biednych rodzin a wszyscy se cieszyli a byli radzi, że mogóm pumoc. Szli my przez miasto tako banda z nauczycielym, kiery wtipkowoł ze studentami, dołączyli do nas Tammar a Lennard (student z Nimiec też z Rotary). Prziszli my na miejsce, asi woźno nóm odewrziła bramke. Dostali my se do arealu szkoły wielki podwórko a kole tego taki "hangary" w kierych se uczyło, ale jako w klidu nie myślcie se nic złego ;). Szli my do takigo ogrodzónego ogródku, kaj były przełaźnie a dómki, we szli my do "hangaru", kaj se uczyły nejmłodsze dzieci. Było ich tam asi 15, cało naszo klasa tam weszła a zrobili my kole nich taki kółko. Ty dzieci mógły mieć asi tak 5 roczków. Pani nauczycielka im opowiadała cosi, że my sóm z innej szkoły a dzisio je specjalny dziyń, ale jak usłyszały, że se bydymy razym bawić na podwórku, tak buchła fala radości. Wszyscy zaczli krzyczeć a uż uż chcieli lecieć na pole, ale pani ich eszcze zastawiła, wszystkich nóm ich przedstawiła po imieniu. Było to strasznie roztomiłe, jak my dycki odpowiadali: "Hola Diago.. Hola Cornelia.." :) Moji koledzy każdymu rozdali paczek kaj był asi dżusik, lizatko, jaksi bónbóny, jo nie wiym, potym każdy dostoł jaksi zwierzónko jako zabawke a potym to zaczło. Wszyscy se puścili ku tym maluchóm, też żech to skusiła.. Tako mało dziołszka, piyrwsze se strasznie stydziała, ale potym se rzmówiła a to był troche dlo mnnie problem :D, bo moja hiszpańsko zasoba słów nima dużo! Wszyscy my wylecieli na pole.. Było pore grupek grających fotbal, ale z tymi małymi, ci syncy se starali zrobić wszystko aby im wyczarowali uśmiych na twarzy, se tam wolali po ziymi a puszczali gole, ale tak fajnie. Dziołchy tam grały bowling, schowke, jaksi wyliczanki, góńke, zawody z autami. Wszyscy se dobrze bawili, potym se zaczło malować. Zrazu tam było pełno spidermanów, a kksiężniczek ze serduszkami na twarzyczkach, w kóńcu se im to tak zapodobało, że Ci mali też chcieli malować! Wszak wiycie jak malujóm małe dziecka... Jo wyglóndala jak wlajka cało twarz w trzech kolorach asi żech była spisz kolorowanka :D Ale ty dziołszki z teo miały fakt radość, że mnie mógły zmazać. To obywatelski współżyci a łaskawość tu sóm fakt ważne, a to se mi podobo. Z pore dalszymi my szli rozdować dalsze paczki do starszych klas. Ci malutcy sóm suprowi a cenióm se każdej gupotki. Nastoł czas jedzynio, nikierzi z nimi szli do stołówki, ale naszo grupka to wezła na taki bojsko asi sala gimnastyczno, ale na polu a zastrzeszóno a ogrodzóno. Grała muzyka, tańczyło se (aji nasz klasowy tańczył z tymi prckami!!), groł se basketball, voleyball a ZIMNIOK!! Tym my se zabawili na strasznie dłógo aż nadszeł czas iść.. Jak my odchodzali, tak mieli wszyscy uśmiech na twarzy a mawali nóm, my se wrócili do szkoły a w klasie poczkali na dzwónek (13:45). Wszyscy se zaś zaczli żegnać, tak każdymu puse.. a hledać brache, kiery mnie mioł wyzwednyć a odkludzić do dómu. Po chwilce żech go naszła a szli my na zastawke.



 Wyjaśnił mi, że mogym jechać wszystkimi żółtymi autami-taxi, żółtymi minibusami-szkolne a busami. Wszystko se zastawi, jak wycióngnym rynke przed siebie a jak chcym wysiednyć tak muszym rzyc kaj albo po ceście rzyc stop. :D To je easy, ale eszcze je problem z płacyniym, bo sóm różne ceny w busie- escholar, local, w taxi eszcze inaczy. Wysiodómy a przed nami brama, dzwóniymy a Nana otwiyro, dóndymy ku dómu dalszo brama, zaś dzwóniymy a zaś nóm Nana otwiyro, miyndzy tym przijechała Isi swojim minibusym. Kónecznie dóma(14:00). Zaroz je jedzyni, chwila na spocznyci a zpatki do szkoły. Przed dómym nas wyzwednył Samuel autym (15:00) a jadym do szkoły. Po cescie se dowiadujym, że se muszym wybrać ART tj.: muzyka, plastyka, taniec albo informatyka (do dzisia nie wiym kaj żech je). Lekcje nie były a tak żech yny czakała z klasóm na PE(gimnastyka). Owszem na gimnastyce cały nasz rocznik tańcowoł jaksi narodowy taniec. Moc mnie to nie cióngnie, potym jak żech widziała w jakich strojach mómy tańcować. Po gimnastyce po mnie zaś prziszeł bracha, z inszymi my zagrali zimioka, potym odeszli, tak my eszcze grali voleyball przez branke, majóm to celkem wykucóne! :D Nakóniec my eszcze skoczyli se kuknyć na zapas a aż wieczór po nas przijechoł tata. Tak żech była w dómu dość puźno. Wieczerza...

Žádné komentáře:

Okomentovat