pondělí 17. srpna 2015

Los Andes :))

Tak ja tym że se mi uż asi 3 razy wymazała Viña del Mar, tak se mi do tego nie chce. Każdopadnie to było 3-dniowe zgrupowani wszystkich wymiennych studentów naszego Distriktu 4320. Kaj były różne prezentacje, przigotowania, gry a wyrządzani dokumentów. Byli my tam od 15.8. do 17.8.. Popoledniu se nas rozpuszczało nikierzi jechali zpatki do Santiaga a lecieli samolotym, a po mnie trzeba przijechoł tata-Eduardo z brachóm-Eduardym (Lalo) a z jego nejlepszym kolegóm Franciskym (Leczo albo jaksi tak) :D, przijechali autym. Jo miała informacje, że po mnie przijadóm aż wieczór o 19, ale pojawili se dość wczas! Siedziałach z inszymi eszcze w salonie a kecali my, a w tym prziszły koleżanki, że przijechała moja rodzina! Nie wiedziałach co móm robić, ale byłach szczynśliwo a zaś se mi chciało beczeć. Prziszłach do chaosu, bo se tam zrowna zbiyrali studenci, co jechali na lotnisko, ale po chwilce żech ich naszła. Stoli na drugi strónie, ale jak mnie uwidzieli, tak byli też zmateni!! :D NI sranda rozeszli se w mojim smieru :P Prziwitali my se, sóm fakt malutcy, dostałach kwiotko (taki special niezwykłe zabalyni) a jo potym leciała po wiecy aż na wrch.
Było to super wiedzieć, że uż tu je gdosi, gdo se o mnie postaro. Zaroz mi wezli kufry, jak żech ich prziwiózła a szli my do auta. Cesta była dłóogo, ale fórt my kecali. Francisko to schytoł a siedzioł zymnóm w tyle. Spisz żech oglóndała, co je za oknym a pytała se na wszystko. Były tam obrzi gory, ale fórt mi twierdzili, że to zaś tak wysoki nima, co chwile żech se pytała czy to uż je wysoki, ale dycki to było małe. Asi po godzinie uż była jaksio gora tak średnio wysoko!! :D Pore razy my zastawili aby my cosi kupili, ale przi ceście sóm wybrzidusi, jeśli żech to dobrze pochopiła :). Sóm tu jaksi owoce, co wubec nie znóm a aji jaksi sady, celkem ciekawie to wyglóndo. Kónecznie my byli w Los Andes, celkem żech se cieszyła, syncy mnie chcieli weznyć na volleyball, ale byłach dość zmynczóno.
Przijechalimy do dómu, prziwitała mnie Isidora-segra a Nana-gospodyni. Zaroz mi pokozali dóm a tak. Nie zezuwo se tu, chodzi se normalnie w bótach. Było celkem zima a jedyne urzadzyni, co tu je na zagrzoci se je maly krb-ek! Na drugi strónie dómu niż je mój pokój. Auto zaparkowało zaroz przed dwiyrzami, weszło se do kuchyni przez jadalnio-obywak, przez siyń a w korytarzu móm dwiyrze drugi na lewo. Cały pokojik móm dlo siebie! Mama mi asi przed miesióncym posyłała wzornik barew, że pry jaki chcym pokojik, a fakt żech miała czerstwie wymalowane! Tym że bracha odjyżdżo w niedziele na rok do Kanady, żech obsadziła jego miejsce. Wiyncy jak 1/4 pokojika zabiyro łóżko!! W szafie żech uż miała nikiere czynści szkolnej uniformy. Ciepłach se tam wiecy a szli my na pole, majóm dwa pieski- wielki a mały- a kocura. Miana se absolutnie nie pamiyntóm :) Majóm tu dość wielki bazen a asi pół godziny my aportowali psa, je fakt neunavny. Potym Tata z Franciskym pojechali, Eduardo szeł na volleyball a jo zustała ze słóżkóm a małóm segróm. Na poczóntku to było fajne, ALE obie sóm strasznie ukecane, mówióm strasznie głośno a rychło a nie umióm po angielsku. Zaczłach se wybalować, obie cosi mleły, jo yny przikiwowała boch była zmynczono a snażyła se wnimać , ewentualnie rozumieć. Wieczór przijechała Mama-Patrisia :). Powieczerzali mi razym przi stole, cosi o uniformie se mówiło, bo żech musiała wyskuszać rozmiar, bo zaroz dalszy dziyń-we wtorek, żech szła do szkoły. Na kóniec żech szła w mundurku na ćwiczyni, tj. teplaki, tryko, mikina a moja bónda. Ja eszcze kómpielka, móm kompielke z Isidoróm na pół, ale nejlepsze je kómpani! Ciepło woda tu mo ganc inszy pojem (tym chcym podziynkować Tatowi za wycwik z ciepłóm wodóm!! :D) Woda tu je troche cieplejszo niż w potoku na Zwerowce, a to mi jóm ogrzywali!!! :) Każdopadnie nahrada za to je wygrzywane łóżko!! Je to jaksio deka, kiero mo w sobie cosi jak je na wygrzywani szyb w aucie podle mnie, a to strczym do zasuwki a łóżko se rozegrzeje. Godzi se to, bo tu sóm drzewianne okna, kiere nimajóm tiesnieni. Taki jak kiejsi miała moja prababcia Krainka, ale ona miała luxusni, bo "dwou wrstwe". Troche nie zwyk chodzić fórt w botach. Inacz jak noc była dobro, rano mnie Tata obudził, oblyc uniforme, umyć, pośniodać wszyscy razym a rodzice nas wiyzli do szkoły...

Žádné komentáře:

Okomentovat