úterý 3. května 2016

Propagacja

1.maja

Początkiem maja obchodzi się ważne święta państwowe i międzynarodowe. Mianowicie to na całym świecie obchodzony był Dzień Pracy. W Chile jest to ważne święto, wszystko jest zamknięte i dzień się obchodzi uroczyście w domach. U nas na Zaolziu też się świętowało, bo było parę solenizantów. Z okazji urodzin zjechała się cała rodzina i troche się świętowało, też się połączyliśmy przez Skype, więc po długim czasie znowu mogłam pogadać z moją prababcią i wszystkich zobaczyć. Także jest to dzień zakochanych..

2.maja

W poniedziałek wstałam bardzo wcześnie i w końcu jechałam sama autobusem na lotnisko w Santiago. Wszyscy Rotary studenci z Los Andes spotkaliśmy się tam, ponieważ chcieliśmy się pożegnać z pierwszym z koleji w drodze powrotu, Sampem. Było to bardzo trudne, bo spędziliśmy razem dużo fajnych wycieczek i niezapomnianych chwil, a tu nastał czas rozstać się. Może się zobaczymy za rok, może trzy a może w ogóle.. 
Ten dzień też jest świętem państwowym, bo to dzień Flagi narodowej RP, Polonii i Polaków żyjących w zagranicy. Z tego powodu napisałam do naszego polskiego GIMPLA, by pokazać wsparcie i przesłać pozdrowienia. Już następnego dnia moje pozdrowienia wisiały na stronach internetowych naszej szkoły - link. Bardzo mnie to pocieszyło, a nawet jeden profesor mi odpisał wspierając mnie mocno. Dziękuję.

3.maja

Międzynarodowy Dzień Astmy i Alergii, Światowy Dzień Wolności Prasy i koniecznie w Polsce Dzień Trzeciego Maja. Najważniejsze wydarzenia tego dnia to Konstytucja 3 Maja, urodziny mojej Starki i mojego Taty. Wszystkiego najlepszego!!

Žádné komentáře:

Okomentovat