středa 20. dubna 2016

Už se to sype..

Za poslední dobu toho bylo hodně. Událo se tolik věci, že vůbec nestíhám psát..  Moc nevím, kde jsem skončila. Takže konec března jsem chodila do školy, normálka.. O víkendu jsem jela s výměnnýma studentkama do Valparaísa, kde jsme spolu s Amandou, Margie, Ellie, B a Ann-Sophie strávily bezvadné chvíle. Byly jsme na bytě Mandinych rodičů a vařily jsme si samy. Další týden jsem vyměnila rodinu, strhlo se to velmi rychle. Teď jsem u mého concelora Jimmyho a mám se skvěle. První víkend jsme spolu zajeli do Santiaga, tam jsme s mamkou Jenny sehnaly šaty na svatbu, kde šla zpívat, a pak mě vzali k Laguně Piedra Roja, bylo to překrásné. V neděli jsem šla s mou Rotex madrinou do kostela, byl to evangelický kostel, ale určitě ne ten stejny evangelický, do kterého chodím v Česku.. Pak jsme spolu s její rodinou poobědvali, společně strávili milé chvíle a jela jsem domů. Další týden školy, vlastně flákání se, protože ve škole nic neděláme. No vlastně záleží jak kdo, my se s Lennym aspoň trochu učíme, ale třeba humanisti, ti hraji celou dobu na mobilu "Pokémony". V úterý jsem pozvala domů Barbaru, tento rok pojede na výměnu do Česka, a tak je vždy ráda když se něco dozví nebo přiučí češtinu. Ve čvrtek jsme doma měli všechny výměnné studenty z Los Andes a tak bylo doma veselo, přišla i Cotec a pak Barbara. Bylo super, Lenny měl trochu problémy se dostat domů, a tak u nás přespal. V pátek jsem jela s Renzem do Santiaga, protože spolu s Peppem jsme měli jít do Fantasilandie a oslavit trochu opožděně moje narozky. Počasí nám nepřálo, protože pršelo už od středy, a to spolu s vysušenou zemí v Chile znamená, že byly povodně. Zrovna o tom víkendu, co jsem byla v Santiagu, zrovna nejsilnější v naší oblasti. Naštěstí jsme měli jen na chvíli odříznutou vodu a proud, takže nic hrozného to nebylo, tedy až na ty všechny škody v ulicích. Bahno a voda byly všude!! Zničily všechno, co bylo v cestě, a lidským životům se to taky nevyhnulo. Každopádně jsme kreativní hlavy a víkend jsme si užili i tak! :) Tento týden ve škole mají různé písemky, testy, zkoušky a připravovací testy na PSU (něco jako maturita), a tak my "flákači" máme volno. Vlastně včera odpoledne byly normální hodiny, a tak jsem tam šla (jako jediná). No nic, po zbytek týdne si odpočinu doma a na víkend s rodinou letím na jih do jejich rodného města Concepcion. S pozdravem ANIA!! :) Moc se mi nechce psát a mám posledně problémy s připojením, tak kdybych se moc nehlásila, nemějte strach :) Jsem jen zaneprázdněná :P :D

Žádné komentáře:

Okomentovat