úterý 19. ledna 2016

NAZDAR

Po dłógim czasie se zaś odzywóm, byłach teraz dłógo prycz a miałach zły sygnał, tak żech nic nimógła przidować ;) W dalszych dniach se możecie cieszyć na nowe przispiewki a kuuupa fotek.
Piyrwsze żech jechała na Rotex Weekend do "La Sereny", ale stejnie to na kóniec było w tai fajnej wiosce. Bawili my se dobrze, potym żech przespała u koleżanki po wikendzie a potym przijechała host mama ze segróm a z jaksióm koleżankóm a jejóm córkóm. :) W La Serenie my spyndziły dalszy tydziyń, a tak my to pozwiedzały a jo se spotkała z Fabi, ale niestety z rodzinóm od Anežki Zajícové, kiero tu była zeszłym rokym mi to nie wyszło. :(

Teraz żech przijechała do Los Andes a hned piyrwszo wiec po wybalyniu z auta, była żech zaszła skontrolować schranke. W kóńcu mi prziszeł aji list z Oldrzichowic, dziynkujym wujkóm Bogdanóm za prześliczne życzynia!! ;) A Mamo ja zgodłach, co było w środku, sice żech wahała, ale potym mi to było jasne.. :)

Jo mom prawie asi tak połówke pobytu, eszcze nimom przesny termin prziletu, ale je mi jasne w kierym tydniu przilecym! :) Jutro o 12:00 mi uż bydzie zbywać 5 miesiyncy, tak uż se na mnie możecie pumału gotować :P Wakacje se tu używóm na pełnego, właściwie każdo aktiwita a wypadnyci z chałpy je super..

Uż se cieszym jak Wóm bydym opowiadać, bo jak mi symtam gdosi napisze, tak dycki je kupa tematów a nie idzie powiedzieć wszystko.. Dycki se staróm zyskać jaksi informacje, co se tam dzieje u nas na Zaolziu, ale je to ciynżki. Nikiedy je sranda, jak gdosi zrozumi cosi inaczy niż żech myślała, a potym tam sóm famy.. Je fakt, że kupe ludzie se mnie pytało czy bydym na Balu Gimplowskim, a tatowie też musieli wyświetlać, żech fakt nie przijechała a jeżec w Chile :D.

Tak to je asi narazie dość, abyście se też dowiedzieli, jak żech se miała ostatni dwa tydnie a fakt yny możne kiedysi dopiszym Barilloche. To pisani je zdlouhawe a mordujące, a tymu se mi do tego moc nie chce ;) Tak se używejcie zime a narty, bo to Wóm zazdroszczym, ale aspóń se możecie zymnóm zaśmioć przi pogodzie, bo w mobilu móm swoji dwa miasteczka.

Może mi gdosi poradzić jaksi program w kierym mogym łatwo wytworzić wideo z mojich zaznamow? =) Rada bych se uż cosi dlo Was przigotowała rychli, jeśli se bydym we szkole nudzić, tak myślym, że to zmaknym. ;)

Žádné komentáře:

Okomentovat